Själva...

Ja då var vi själv jag och Love. Pappa har åkt till jobbet och kommer inte hem förens klockan 10 imorgon. Men sen är han ledig tills på Tisdag. =) Det ska ju bli fint väder i helgen så då får vi ta och hitta på något kul tycker jag!

Idag har vi varit på Bvc. Va stor våran pojk blivit! 59,5cm är han nu. Han har alltså växt 8,5cm på 5veckor och 5 dagar.. Och 5300g väger han nu, 1050 mer sen han föddes. Våran gossis!!

Förhoppningsvis blir det en promenad med Marika sen. Ville ha med henne ut igår men då var hon för trött så Hoppas hon är piggare idag då! Tråkigt om man ska ut och promener själv. Love är inget vidare sällskap än.. ;) hehe...

Jag har betsällt kort idag oxå. Längtar tills dom kommer! =)

Kommentarer
Marie , Williams Mamma!

Nej jag gillar inte heller att promenera ensam , man vill gärna ha nån att samtala me

2008-05-08 @ 20:27:45
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback