Raggare

Japp, idag invaderas staden av raggare och deras bilar. Jag funderar på om man skulle fly hemmet och bosätta sig hos mina päron tills imorgon. Man kan ju inta ha öppet fönstrena här för alla avgaser! Kommer ihåg hur det var förra året...det kändes som 10 bilar stått inne i lägenheten och gasat!! Och har vi stängda fönster blir det som en bastu här inne! Dessutom är dom ju rättså högljuda hela natten så om jag ska få någon sömn känns det som ett klokt beslut att inte vara hemma!!

Idag ska vi sälja våran saab oxå...ska bli skönt att bli av med den! Vi använder den ju så sällan så känns onödigt att betala massa skatt och försäkring för den!

Men nu ska vi gå ner på stan...ska se om jag kan hitta mig en bikini!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback