fixardag..

Ja, idag låg vi och drog oss till klockan 10. Love sov 5 min i stöten ungefär från klockan 8. Så edt var ju lite jobbigt...men men...
Efter frukosten blev det lite städning här hemma. Vi ska få besök ikv. Så tänkte bjuda på rabarberpaj. =)
Så nu kom vi precis hem från överby. Köpte solglasögon till Tobias och myggnät till vagnen. Så köpte vi ett batteri till nyckeln till bilen. Men det visa sig att det nog inte var det som var problemet. För det funka inte sen iaf...=/  jaja...

Nu ska jag städa lite till tror jag. Om Love tillåter... hehe

Kommentarer
Marie , Williams Mamma!

du kan ju adda mig på msn om du vill ..

[email protected]

2008-05-12 @ 15:39:10
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback