Fin dag!

Ja idag låg vi och drog oss länge innan vi gick upp.. Efter en frukost och lite slappande åkte vi hem och hälsa på min mor. Sen dök min sysyter och hennes kompis upp och efter det kom min bror oxå..hehe... Så vi satt och fika i solen. Sen fick jag köra hem Tobias, Han skulle till jobbet.
Sen när jag satt och amma så skulle mina föräldrar åka och handla...så nu är jag och Love kvar här och väntar på att dom ska komma tebax för då ska vi grilla. Men först ska jag hämta Tobias. =)

En trevlig dag tycker jag!!!

Kommentarer
Anna

låter som en bra dag, så skönt att det gottiga vädret börjar komma igen!!

Oj vad han växer lille Love;)

Kram

2008-05-23 @ 20:34:31
URL: http://annablad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback