Påskhare..

Japp...imorses hade påskharen varit här och lämnat ett påskägg till Tobias på bordet.. Hehe.. Han är ju bara 29 år så klart han tror på påskharen.. ;) Ne men det var lite roligt att smyga i natt  och lägga ett påskägg på bordet.. Han blev jätte förvånad imorses när han gick upp!  =)
Efter det har vi bara käkat frukost, tagit det lugnt och kollat tv. Så nu håller vi på att göra oss iordning för vi ska åka hem till mina päron och käka äggkaka. Sen ska jag köra min älskling til ljobbet och sen blir det för mig att åka tillbaka och käka påsk middag med familjen. =)
Vad ska ni göra idag?

GLAD PÅSK!

Kommentarer
Anna

hehe gott att bli överraskad :) hmm ja fick inge påskägg:( NU väntar jag bara på att d ska stå nånstans att du åkt in till förlossningen:) spännande!
kraaam

2008-03-22 @ 19:20:56
URL: http://annablad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback