Ny vecka..

Då var det måndag och första måndagen i Mars är det oxå...det hörde jag förut när det tjöööööt i hesa fredrik!
Så nu är det förhoppningsvis den månaden jag ska få barn i. Men man vet ju aldrig! Kanske blir April oxå...vi får väl se! Men hoppas ju på att inte behöva gå över tiden så mycket!
Igår var det tipspromenad och senare på dagen åkte vi och käka lite godmat medmin mor och syster på en restaurang. Gott gott!
Idag sov jag lääänge och sen gick jag ner på stan en sväng. Tog en te och kollade på när Andreas satt och käka lunch..hehe..
Så nu sitter jag hemma och har tråkigt. Ska väl ta mig ner till affären och köpa lite saker som behövs!
Får nog åka och storhandla någon dag! jaja...kanske skriver senare..

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback