Deppig

Jaha...då har man inte gjort något på hela dagen då. Bara legat och kollat på tv och deppat...
Inser att fast man varit inställd på att gå över tiden så blev det ändå jobbigt när bebis inte är här än. Man har väl ändå hoppats hela tiden. Fast det som fick mig att bli deppig var väl att när jag var hos min bm idag så fick jag veta att bebis inte är nere i beckenet än... Hon sa att bebis förmodligen kommer åka ner när jag får kraftigare sammandragningar, det är väldigt ovanligt att den inte gör det. Men då finns det ju ändå en risk där för att det kommer bli kejsarsnitt ist. Och det är verkligen det sista jag vill!!

Men men...vi får väl se. Snart är älskling hemma frän jobbet iaf. Ska bli skönt att träffa honom! Bara pratat med honom i telefon idag så ska bli gott att kunna prata med honom så kanske det känns bättre sen!

Over and out!

Kommentarer
Anna

jobbigt att gå över, men snart sitter du där med liten i famnen!! Skickar lite sammandragningar o värkar :)
kraaam på dej

2008-03-26 @ 09:40:36
URL: http://annablad.blogg.se
Michelle

Hej Lisa! Nu har jag hittat hit också :)
Tråkigt med bm-beskedet men du vet... MYCKET kan hända än! Jag ska hålla tummarna för att du slipper kejsarsnitt men skulle det bli det så blir det säkert också jättebra! Tänk på das belöning :)
Tänker på er, varje dag! Hälsa min bror!! :D

2008-03-26 @ 11:04:24
Marie , Williams Mamma!

Hoppas h*n kikar ut snart o att du slipper gå över allt för mycket , vet hur det känns :/
Är ju nyfiken på vem som bott i din mage :)

2008-03-26 @ 19:55:15
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback