God morgon!

Idag har jag fått sova länge! Ända till klockan 7.45 =) Så nu har jag precis ammat min lilla älskling och lagt honom i hans säng igen. Nu ligger han och pratar med sin pappa där inne =)
Jag har precis kollat upp om jag hade fått mina pengar idag och det hade jag fått från försäkringskassan...meeeen...dom pengarna som jag skulle få tillbaka från försäkringen på bilen har inte kommit än..herregud. Får väl ta och ringa dom!

Igår fick Love sin första spruta så han var väldigt trött igår, en riktigt gosig pojke var han =)
Nu ska jag gå in och se vad dom gör där inne i sovrummet. =)

Kommentarer
Linda - Mamma till 2

kika in på min blogg för att se din design.. hoppas du gillar den? :) skicka ditt login o lösen så fixar jag det så fort jag fått det :) kram

2008-06-26 @ 10:27:07
URL: http://welons.blogg.se/
Mita & Nova

Ja, jag är oxå från THN.. :) Sylte närmare bestämt..

2008-06-26 @ 18:37:40
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback