Blåsigt!

Idag är det nästan storm ute...Men regnat har det inte gjort. Bara tidigt i morses... Får väl se hur det kommer bli resten av veckan. Skulle nästan behövas lite regn! men men..nog pratat om väder!
Idag var vi på babymassage...meeeen Love ville inte bli masserad. Han ville sova, så vi fick sitta och titta på ist. Sen fika vi lite och var med på sångsamling. Så när vi kom hem och han ätit och sovit lite så massera jag honom hemma ist.
Anmälde mig till en "matlagningskurs" idag oxå. Man får lära sig att göra puréer.. Det kan ju va kul! Och träffa andra mammor oxå. =)

Nu ligger Love och sover en stund...imorgon ska vi till BVC. Ska bli kul att se hur stor min lille kille blivit! =)
Nu ska jag gå och pilla lite med kort, försöka få in dom i pärmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback