Varmt...men inte klaga!

Idag har det varit otroligt varmt! Sist gång det var varmt så var det ju ganska skönt i skuggan iaf...idag har det ju typ varit 30grader i skuggan.. Men jag klagar inte. Men lille Love tycker nog det är alldeles för varmt! Stackarn!! Väldigt gnälligt har det varit nu dom här dagarna när det varit så varmt! Men men...man får göra det bästa av det! Nu har Tobias kommit hem från jobbet så han kan ta Love och jag kan städa och diska nu... Sen blir det en sväng hem till mina päron och ta sig ett dopp i polen!!

Vad gör ni när det är så varmt?

Kommentarer
Marika

vaa men det är inte alls samma text iaf! hehe de är säkert! :D kram

2008-07-25 @ 21:10:58
URL: http://marikablom.blogg.se/
W I L L I A M S . M A M M A

Sv: Men då ska du ju få pengarna idag? Jag har utbetalningsdatum 26:e, men eftersom det infaller på en lördag så får man dom på fredag..

2008-07-25 @ 21:34:00
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback