Varmt och gott!

Idag har det vart underbart väder!! Jag har varit med Marika på stan idag. Kikat på marknaden och fika lite. Trevligt! Det får vi göra om snart! =)
Sedan gick jag och Love hem och åt och sedan for lilla familjen ut till Överby. Så idag har vi köpt en Bumbo sitter till våran älskade son. =) Hoppas han kommer trivas i den!
Snart ska grannarna komma på besök oxå..så vi ska bjuda på lite glass. Trevligt! =) Dom är ju inte hemma så mycket nu för tiden för dom håller på att greja i sitt nya hus, så snart ska dom väl flytta  =(  Men men...

Nu ska jag gå och göra mig en sallad..


Kommentarer
W I L L I A M S . M A M M A

Sv: Ja hon är jätte duktig!

2008-07-02 @ 22:27:31
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback