Sömnbrist

Ja igår kom vi hem klockan 2 på natten ifrån onsjö...sent sent!!! Men då ville inte lille Love sova för han var jätte pigg...när han väl somna sedan så vakna han ca 15 min senare fast sen somna han om igen. Klockan 6.30 var det dax för mat tyckte han. Då hade jag sovit 3,5timmar. Sen somna han om 5 min i taget ungefär och en halvtimma senare ville han inte somna om mer. Då var klockan 7.30. DÅ gick pappa upp med Love och gick på promenad med lilleman så jag skulle få sova. Så gulligt av honom!! SÅ när han  kom hem sedan åt vi frukost och sen åkte jag ut te onsjö och hälsa på Louise och Amanda så att Tobias skulle få sova.
Så har jag varit på tyg ladan idag och sedan hämta jag upp Tobias. Vi åkte bort till Lina för att hjälpa henne att flytta. Men Love ville inte sova så jag flyttade typ en stol. hehe.. Men Tobias flyttade ju mer iaf.

Så idag blir det nog sängen lite tidigare! Senast 23 tänkte jag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback