Onsdag..

Jaha, då var det onsdag. Jag är trötter! Jag tänker varje dag att jag ska gå och lägga mig tidigt men det blir aldrig så.. =/ Så idag ska jag göra ett nytt försök..hehe
Nu har vi varit uppe och ätit jag och Love och jag har duschat så har vi lekt lite och nu har han somnat igen den lilleskrutten-. Så jag satte mig här och då kom Tobias hem från jobbet. Fast han ska tydligen gå och lägga sig på soffan och vila....han går inte och lägger sig i tid helle rkan jag säga. Sa till han flera gånger igår...han skulle upp klockan 6 idag och gick inte och la sig förens klockan 00:00... Då blir jag irriterad när han går och sover på dagarna! För jag är ju liksom uppe och ammar och så medans han sover...men jag kan aldrig vila! Det finns ju alltid något att göra här hemma...men tydligen inte enligt honom... *grr* Jaja...killar!!!

Nu är en maskin tvätt klar oxå så ska gå och hänga upp det...=)

Kommentarer
mezzie

Jaa men han är ju sååå snäll med...Men vet de var tåv till som oxå ofta va med ut på grejjer tror de hette daga och olle,men de är ju borta båda två :-/ Jo hon är med från THN,jag kommer ju därifrån själv fast jag flyttade för 2,5 år sen hit till vbg istället :-P

Men är ju ofta i thn ändå eftersom min mamma och de bor där :-)

2008-07-16 @ 11:31:33
URL: http://mamatill2.webblogg.se/
Marika

Nu är vi hemma och vi hitta en grej till Lilla Love:D

2008-07-16 @ 19:57:59
URL: http://marikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback