Fingertopp och Bajs

Idag jobbade Tobias så jag gick ut på en promenix, fick sällskap i telefon av Marika. Prata med henne i 40 min..hehe.. Trevligt! =) Så när jag väl la på luren så ringde det...det var Tobias. Han hade vist varit och plåstrat om sig på vårdcentralen. Han skulle hacka sallad men hackade finger ist..hehe..klant! Ne men han hade skurit sig i fingertoppen så den den hängde i en flik typ bara...stackarn! Så nu går han runt med en fingertutapå fingret...

Hans mobil gick ju sönder i söndags oxå. Så igår beställde vi en ny och idag hade den kommit...så  vi gick ner på stan och hämtade den, sedan satte vi oss på ett fik och Tobias tog en chailatte och jag tog en varm choklad med grädde. Mums va gott det var! Meeeen Love tyckte nog inte att vi skulle vara där för han passa på att bajsa så det kom upp i ryggen...så det var bara att gå hem och byta på honom. Så nu står Tobias i köket och ska steka (soja)körv...får väl gå och göra honom sällskap och se till att han inte skär sig något mer..hehe ;)

Kommentarer
Marika

ajajaj.. inget skoj man får vara försiktig!

2008-07-17 @ 21:58:39
URL: http://marikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback