Onsdag 30/1-08

Idag har det vart full rulle hela dagen. Imorses fick jag ringa min Bm för jag haft ont i huvudet i en vecka nu...och igår blev det värre och haft ont i huvudet hela dagen idag. Så fick en tid att komma dit och kolla mitt blodtryck. Men det va jätta bra så det var inte det som va problemet iaf! Skönt det!
Så har vi vart på babyproffsen och kikat lite idag och hämta ut ett sånt där gratispaket med lite prylar i.. Sen var vi och köpte tyg som vi ska sy påslakan till kärran i. Köpte även sängkläder till spjälsängen där..
Sen fick det bli en sväng till apoteket och köpa något mot halsbränna och sura uppstötningar...det är ju så lagom kul att ha det.. =/
Men sen åkte vi och hämta tårtan till kalaset som var idag =) Det  var smaskens med lite tårta i magen..

Nu ska jag gå och ta två alvedon och sen gå och lägga mig. Hoppas det har släppt tills imorgon! För imorgon ska vi på första gången i föräldragruppen. Det ska bli spännande och se va det är för föräldrar där.. =)
Bebis har iaf vart vaken och sparkat hela dagen.. Livlig liten individ! Hoppas h*n vill sova nu när mamma ska sova iaf!

Godnatt!

Kommentarer
Anna&Saga

Låter inge kul o ha ont, saknar inte magen kan jag säga haha!! Men växer det gör den kaggen, bara den segaste biten kvar nu:)
Kraaam!

2008-01-31 @ 21:53:58
URL: http://annablad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback