Trötter..

Usch ja...sover så himla dåligt på nätterna nu så har haft huvudvärk i tre veckor. Och det tror jag iaf att det beror på att man sover dåligt! =( Men men....får väl kanske börja lägga mig lite på dagarna och vila. Men känns som man blir så slö efteråt! men men... Någon som har något tips på hur man kan göra?

Idag har jag och Tobias vart och besiktigat våran gamla skruttiga saab. Det var första gången för både mig och Tobias som vi besiktiga en bil. Men det gick ju bra det oxå. Tyvärr gick inte bilen igenom. Två saker vi måste åtgärda. Men men...det ska väl min far kunna lösa ;) hehe... Vi kör ju inte den bilen specielt ofta ändå. Den står ju hos mina päron så dom kör den mest.

Imorgon är det andra gången på föräldragruppen..trevligt trevligt! Hoppas jag kommer kunna sitta lite bekvämare denna gången bara! hehe...kan inte sitta på en stol ordentligt. Har aldrig kunnat det. Tycker att det är en fruktansvärt obekväm möbel!

Nu ska jag nog hoppa i säng snart så man orkar upp imorgon.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback