Söndag 17/2-08

Då va helgen över.. Nu hoppas jag på att få en händelserik vecka så tiden går lite fortare..hehe...
Idag har vi iaf haft fullt upp...kul kul!
Vi började dagen med tipspromenad klockan 10.30. Sedan hem till mor och far för att kopiera ett papper. Blev kvar där ett tag. Sedan ringde jag min kusin för att vi skulle hem till dom och hämta en babysitter och en bärsele.. Så vi åkte dit och blev kvar där ett tag. Så när vi väl kom hem va klcokan 16. Och vi hade ju lovat våra grannar att komma på besök till dom så det var bara att traska ner dit. När vi väl kom hem därifrån va klockan 17.45 kanske. Och Tobias åkte och träna klockan 18.30. Så blev lite tv för mig och så gjorde jag iordning en god sallad tills han kom hem. Så nu har vi käkat för en stund sedan och snart tänkte jag hoppa i säng. Så, så såg min dag ut..

Har ni haft en trevlig helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback