Onsdagskväll...

Nu har det äntligen börjat igen...Grey's Anatomy. Jippie! =) Och imorgon börjar det där med Addison från Grey's oxå. Det kan ju bli spännande och se vad det är! Någon som ska se det?

Idag har jag varit ute på en skön promenad i det underbara vädret! Det var gott det! Sen gick jag och köpte mig en god sallad. Mumms!! Sen städade jag här hemma.. Ajaj va ont jag fick i min rygg. Men någon måste ju göra det oxå...
Så nu på kvällen kom Tobias syster förbi med sin kille och hennes två vildingar till barn. Hehe.. Va mycket energi dom har! Tänk att man var likadan själv när man va liten. hehe Att man orka!!

Nu ska jag snart hoppa i säng så man orkar upp till Föräldragruppen som börjar klockan 9 till morgonen. Gäsp!

Ha det bra allihopa och God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback