Helgen..

Då var det söndag då.  Helgen är snart över...
Men Igår fick jag mycket utfört! Var och handla, tanka, gick en sväng på stan med min mor, baka mockarutor och på kvällen åkte jag hem till Marika och Lukas och kolla på melodifestivalen. Hade med mig lilla Bella dit. Men hon ligger bara på soffan och fräser åt deras katter... =/
Idag har jag varit på tipspromenad,städat här hemma och haft besök av Gunne och Linné. Det va trevligt. Bjöd på mina bullar och mockarutor. MUMS!
Snart ska jag åka och hämta hem min gos från jobbet. Var ju några timmar sedan man träffa honom nu! =( Men han ska nog bara vila när han kommer hem, för sen ska han iväg och träna innebandy..=/ Men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback