Fredagkväll..

Sitter här och har ont i huvudet. Börjar tröttna på det faktiskt! Tagit 2 alvedon men det har inte hjälp något alls... Usch...låter som jag bara klagar hela tiden. Hehe... men blir nog så när man går hemma. ;)

Idag har det städats här hemma. Rensat i några skåp och lådor oxå...det var behövlligt! Sedan tog vi oss ner till stan en sväng och handla en body och en "jacka" (eller typ en tjock tröja) till bebis. Och sedan for vi ut till Maxi och handlade oss lite mat. Sedan hem och laga mat och älskling baka ett jätte gott bröd! Mums!!

Nu ska jag snart hoppa i säng har jag tänkt mig...ska bara kolla vem somåker ur let's dance först. Kolla inte såmycket påprogrammet idag...men vill veta vemsomåker ur. Synd att Filip och Fredrik förlora på På spåret idag! =(

Imorgon blir det nog en ganska slapp dag. Älsk jobbar förmiddag så jag får väl sitta och zappa på tv:n eller åka hem till mina päron och hoppas på att jag får sy lite på mors symaskin! VILL!!!

God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback