28/2-08

Jaha...då var det snart kväll då. Gött....då kommer det alltid lite program på tv att se på. Det nya programmet med Addison kommer ju idag oxå..ska bli intressant att se vad det är för något! =)
Idag har jag varit och luinchat medTobias och Emeliepemelie... Blev inte där vi tänkt oss men det var ganska godmat därvi hamna tillslutändå... Sen gick vi på stan och kolla lite. Jag och älsk köpte oss en dvd/vhs... Så köpte vi två böcker på bokrean. Och jag köpte mig en cd-skiva. Så nu väntar jag på att få lyssna påden. Älskling hållerpå att koppla alla sladdar och ställa in grejer på den nu.

Nu ska jag gå och slappa lite tror jag. Ont i fötterna efter allt spring på stan...men men..snart slipper man det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback