Ullareeeeeeeed

Så idag kom vi iväg till ullared då. Det var kolsvart och dimma ute när vi åkte så man såg inte många meter framför bilen.. Men det gick bra som tur var! När vi sen åkte förbi edet rasta så tuta vi som dårar. Angelicas bror skulle hänga på där...så han körde ikapp oss. Meeeen han hade ju ett litet problem. Han hade ingen spolarvätska och det var väldigt smutsigt på vägarna så jag fick spruta massor så det skvätte bak på hans rutor..hehe Så det gick ju åt lite för man var tvungen att spola massa gånger!!!!
Så när vi shoppat i c 5 timmar och styrde bilen mot Ikea så upptäckte jag att min spolarvätska nästan var slut...men jag fick vara sparsam!! Så in på ikea och äta och shoppa lite till. Sedan åkte vi hem. Jag såg ju sådär lagom mycket när jag kom till thn för då var spolarvätskan helst slut!! hehe Men vi får köpa ny imorgon!

Imorgon ska jag för övrigt jobba och på kvällen blir det utgång. Nu är jag helt slut och ska hoppa i säng!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback