Tröööööööööött!! 18/12

Idag har jag jobbat. Efter det var det hem och laga mat och sedan ner på stan. Hjälpte Emelie att shoppa julklappar. Sedan gick vi ner till grannarna och spela Wii... Men jag spela inte så mycket för vi har en gnällpelle till son som bara skriker och gnäller. Och för att inte väcka deras små busar så fick jag så snällt sitta och hålla honom...*grr*
Men det kommer väl fler tillfällen...
Imorgon kommer Louise, Mattias och Amanda på besök. Ska bli trevligt! Det var ju ett tag sedan man träffa dom nu!! Så ska Amanda få sin julklapp oxå..=)
Nu ska jag käka något litet så man slipper hungra ihjäl i natt!! Sedan blir det bums ner i sängen!!!

Kommentarer
Emma

jaa,, å det var ett tag sen jag hade det =/ kraam

2008-12-19 @ 23:33:29
URL: http://puppan91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback