Min prins

Nu har min prins varit jätte duktig i ett par dagar! =) Han har sovit hela natten i sin egen säng. Han var ju vaknat flera gånger men han har somnat om i sin egen säng. =) Igår var vi och tog blodprov på Love för att se ifall han är allergisk mot komjölk eller laktos. Då stack dom honom i fingret och satt och klämde ut droppe för droppe i typ 5 min. Men Love sa inget...han satt bara där så snällt och kika på en leksak. Han är såååå duktig! =)
Idag har vi varit på öf oxå. Alltid lika kul för honom när vi åker dit! Så han har lekt med dom andra barnet och krälat omkring på golvet. Så har jag sett att han försöker sätta sig upp från liggande oxå. Hoppas han kommer på den tekniken snart!
Nu ska vi bara leka och mysa resten av kvällen! Pappa Tobias är på jobbet så vi får klara oss själva. Men det ska väl gå bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback