Lucia

Ja då var det 13:e December och Lucia. Jag jobba ju i natt så jag kollade på Lucia klockan 7 på tv:n. Det var väl sådär. Var ju som ett repotage mer tyckte jag. Jaja...Love ska nog få ha sin tomtedräkt på sig idag.. =)
Vill få lite lucia stämning!! Men det är svårt när man inte firar det i skolan eller nått sånt. Får väl kolla upp vilken tid det är på stan idag så får jag gå dit. =)
Ska iaf hälsa på Marika idag. Det var ju ett tag sedan man träffa henne nu! Sen blir det väl en myskäll för mig och Love. Tobias jobbar ju ett dygn nu så..=( jaja.....

Kommentarer
Marika

jaha så det tar såpass tid att få veta svaren!Tack för besöket igår iaf! puss

2008-12-14 @ 12:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback