Grattis Älskling!!

Idag har vi haft kalas här hela dagen. Hehe... Med så kort varsel så får man ju vara ganska flexibel! Så dom som kom ick komma när dom kunde liksom. Så nu är han 30 då, min underbara sambo! Grattis!
Love har fått öroninflamation igen =( Min stackare! Så han har sovit dåligt i några dagar nu. Så för att Tobias skulle få sova ut på sin födelsedag så sov jag och Love i vardagsrummet. Så imorses gick vi upp och gjorde oss iordning och gick ut på promenix. Så när Tobias vaknat så hörde han av sig så vi kunde gå hem. Då hade vi med oss en ros och en bakelse till honom. Så fick han sina presenter.
 Han fick ju en present igår oxå...fast det var ju inte så planerat. Men vi fick en katt igår. Ägaren ska flytta utomlands så han behövde någon som kunde ta katten. En jätte mysig katt. Så vi tog hem henne igår. Hon har blivit lite modigare nu, men annars har hon bara legat och tryckt under sängen hela dagen. Men våra andra katter var väldigt nyfikna fast rädda när dom såg henne. Så nu är dom instänga så Issa kan bekanta sig med hemmet lite mer. Så får dom komma ut en sväng til imorgon så dom kan lära känna varandra. =) Det ska nog bli bra!
Nu ska jag gå in till min son som vägrar sova. Han har nog ont i örat stackarn!


Lisa heter hon egentligen men blir lite jobbigt med två Lisa i samma hem så vi ar döpt om henne till Issa. =)


Kommentarer
Emma

Jaaa visst var dom,, lille söt skrutten =)

Pisse katten =) är hon fortfarande lika rädd?? (de va ju de kortet jag tog ju=) Kraaaaam På dej syster

2008-12-17 @ 23:02:05
URL: http://puppan91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback