Begravning

Idag har jag varit på begravning. Min pappas morfar dog nämligen för drygt 1 månad sedan. Han blev 97 år, så han tyckte han hade gjort sitt här i livet och ville inte leva mer. Så han somna in den 24:e oktober tror jag det var. Skönt för honom! Så idag var det då hans begravning. Jätte fin var den och efter vi tagit farväl av honom var det mat i  byggdegården. Det var jätte trevligt och jätte god mat! Det är klart det är sorgligt att aldrig mer få träffa honom men man kan ju glädjas åt att han har det bra nu!! En dag kanske man återförenas....vem vet?

Nu sitter jag på jobbet iaf. Ska jobba natten här..imorgon blir det babysim och ett besök hos barnläkaren. Hoppas vi kan få lite mer svar på vad det kan vara för fel på Loves dumma mage!! Min stackars lilla älskling!! Älskar han såååååå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback