Trött och Kalas

Igår var mina föräldrar här på middag. Klockan 1.30 åkte dom hem, så då var det bara att hoppa i säng efter en väldigt trevlig kväll! Klockan 6:30 ville Love inte sova mer och då hade jag sovit 4,5 timme... Men efetr lite mat somna han faktiskt om en liten stund, Typ en kvart. Men han fick så snällt ligga kvar i sängen mellan mig och Tobias. Där låg han och lät och greja och sov om vartannat. Såklockan 8:45 gick vi upp jag och Love och så började jag städa. För här såg ut som en soptipp.. Men men.. Har inte vart allt för pigg idag kan jag lova!

Så var det kalas sen då. Jag lämnade Love hemma och det skulle jag inte gjort! Hehe....alla vill ju hellre träffa honom än mig nu för tiden! ;) Men behöver vara utan honom lite tror jag. Har varit utan honom i 8 timmar totalt typ sen han föddes.
Men Marika fick sin present och när hon öppna den var en del sönder. Såj ag får väl helt enkelt köpa en ny sån. Inget kul att ge bort trasiga saker! hehe. Men det var väldigt trevligt där iaf och tårtan var smaskens!

Nu på kvällen blev det ett besök hos familjen Antonsson Nice!.
Så nu ska vi käka en nattamacka och vänta på att tvättmaskinen ska bli klar!
Imorogn är det en ny vecka med nya äventyr! =)

Kommentarer
marika

hihi Vi va nog mest chockade att han inte var med haha Tack för besöket gumms de va trevligt!:)Tack för presenten!! pöss

2008-08-17 @ 22:11:17
URL: http://marikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback