Sjukgymnasten

Idag har vi då varit på återbesök med Loves Torticollis. Sjukgymnasten tyckte inte det hade bivit så mycket bättre.. =/ Vi tycker ju att det har blivit mycket bättre men men.. Så nu ska vi tillbaka igen 1 sept... Så det är väl bara att träna på för fullt nu då och hoppas på att det blir bättre till nästa gång!
Love och Tobias ligger och sover. Jag tänkte att jag oxå skulle lagt mig och vilat men trodde inte Love skulle sova så länge så jag struntade i att lägga mig. Ångrar det nu för han har sovit 1 timma typ.. Men men...
Snart börjar Tobias jobba oxå...undra vad jag och love ska hitta på idag då!!!??
Blir väl bara att ta det lugnt här hemma.. Så tråkigt väder så man känner ju inte för att gå ut iaf!!

Nu ska jag gå och kolla till mina pojkar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback