Ny desig!!

Japp, nu har Marika hjälp mig att snygga till min sida. Det var ju fint innan oxå men kul med lite förändring! Så nu är jag jätte nöjd! Blev väldigt fint!!! =) Tack så jätte mycket!

Dagen har varit ganska slö, förutom mitt försök till att dansa på dansmatta...haha Tobias börja jobba klockan 15 så då körde jag och Love honom till jobbet och sedan åkte vi till Jenni för att låna hennes tvättmaskin. Våran skramlar så, så jag vågar inte tvätta något i den innan någon kollat på den!! Så åter till det här med dansandet... Jenni har iaf ett sånt där Wii med dansmatta...då dansar man ju även med händerna. Men blir så irriterad för jag tgycker den gör så dåligt utslag på när man rör armarna så d blir ju inte som man vill...Fast kanske inte ska skylla det på tv-spelat! Haha!

Jag testade nyss att ge Love lite potatis och majs puré som jag spädde ut med vatten. Det gick faktiskt väldigt bra när den var lite lösare!! Vågade dock inte ge honom allt för mycket så det blev "bara" några teskedar.

Nu ska jag leka med min son lite innan han ska sova!

Kommentarer
Marika

varsegod gumman:)

2008-08-10 @ 20:27:39
URL: http://marikablom.blogg.se/
Rebecca

Söt lillkille du har =) Allt bra?

2008-08-10 @ 21:46:42
URL: http://becson.blogg.se/
Rebecca

Jo det är fint =) Mkt i huvudet bara :-) haha... Hur gammal e din son då?

2008-08-10 @ 22:06:36
URL: http://becson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback