Morgon

Då sitter jag här igen. Love ligger och gosar och Tobias har åkt till jobbet. Love har vaknat ganska många gånger i natt så nu hoppas jag på att han ska somna om en stund så jag kan få vila en stund till.
Idag ska jag och Love ner på stan och äta lunch. Får väl se men jag tror det blir med Louise och Amanda.
Sedan är det som sagt bvc idag också. Alltid lika spännande att se hur mycket han vuxit! Och  nu var det ju 2 månader sedan Loves bvc sköterska träffa honom också för hon var på semester förra gången vi var där. Ska bli roligt att se vad hon säger. Förra gången hade han ju vuxit 4 cm så han har nog blivit väldigt stor i hennes ögon! =)
Vi får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback