Lördag

Idag eller ska jag säga igår nu när klockan är över tolv??? ......hmm......hur som helst menar jag lördagen. Jag säger idag.
Idag har jag och Love varit med Lousie och Amanda. Vi gick på stan och kika och  shopa lite kläder till våra små. Sedan blev det lunch på stålis innan vi gick hemåt. Imorgon ska jag nog åka ut och hälsa på dom i Onsjö. =)
Nu på kvällen har jag och Love varit på grillfest. Mycket trevligt!! Tobias älsklingen har jobbat och slitit hela dagen och ska göra imorgon oxå. Så vi får inte träffa honom så mycket imorgon heller..men men...pengar är ju alltid välkommet!

Nu ska jag hoppa i säng så jag får sova något innan lilleman vill upp!!!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback