Jaha..

Idag har vi varit igång hela dagen! Började dagen med att Louise och Amanda kom hit och tog en fika och sedan gick vi ner på stan. Då var klockan runt 12 tror jag och jag var hemma igen klockan 16.40 ungefär. Då var det matning av Love och sedan iväg igen. Var och storhandla mat så det ska räcka i några dagar.

Just nu håller jag på att försöka få Love att sova...men det vill inte han. Fast han är JÄTTE trött så somnar han inte =/ Så jag springer mellan datorrummet och sovrummet just nu.. Men skamm den som ger sig ;)

Ursäkta att jag inte skrvit härpå ett tag emn har änna haft fullt upp. Tobias har jobbat och Love har varit en riktig gnällrump! Men nu är det bättre! =)

Så nu ska jag umgås lite med min sambo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback