Igår och idag..

Igår var en trött dag! Snurrig var jag...blev nästan rädd för mig själv! Sömnbrist på hög nivå! Jag skulle köra Tobias till jobbet så vi gick till bilen...så när vi gick där kom jag på att jag inte viste riktigt hur vi tagit oss ner från lägenheten. Naturligtvis hade vi åkt hiss eftersom vi hade barnvagnen med, men hade bara en svag aning om att jag åkt hiss. Sen åkte jag hem och hälsa på fam. Antonsson. Så stod jag och skulle brygga kaffe. Så ställde jag en fråga...då fick jag till svar. "Nu får du skärpa dig Lisa, det frågade du för en halv minut sedan." Herregud! Hade ingen aning om att jag frågat det redan! Men men...lite kaffe gjorde fakiskt underverk och jag blev lite piggare.

Idag har jag och Love varit med Marika på stan. Trevligt trevligt! Inte ofta det händer längre eftersom hon jobbar nu. Sedan hem och försöka få något i magen. Inte lätt med en unge som skriker! Han skrek i 2 timmar..=/ Sedan hämta vi Tobias och åkte till vbg för att kolla på min far när han åkte inlines i aliansloppet. Så där satt vi på en filt och drack kaffe och kolla på alla som åkte. Mysigt! Så när far min åkt förbi tog vi bilen till thn och trodde vi skulle hinna se honom gå i mål men icke sa nicke...vi var för långsamma!! men men...
Sen hem och laga mat och efter det åkte vi hem till Marika och Lukas och åt en jätte god paj som hon bakat,. Så jag fick med mig resten hem...MUMSFILLIBABBA!

Tagit några kort men dom får jag lägga in imorgon. Måste sova nu så jag kan hålla mig vaken imorgon!!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback