Friday

Idag sov vi till klockan 9.45. Guuuuuuuuud va gott!! Love vakna ju ganska många gånger men somna om med en gång. Så det blev ju ingen direkt bra sömn men känns skönt att slippa gå upp klockan 7. Dagen blir så lång då!
Igår var vi i vbg och sedan hemma hos familjen Antonsson. Mycket trevligt! Vi kom hem jätte sent igår! men men...
Love fick sig en ny jacka och så var hans mormor och morfar på Gekås i Ullared så då köpte dom en overall till honom också som han kan ha i vinter. Mycket bra! =)
Idag ska jag köpa linser till mig och sedan ska jag hem och göra bönburgare. Love ska väl med sin pappa och fika tror jag... Om nu Tobias vän hör av sig någon gång...
Men nu ska jag klä på mig och kanske promenera iväg snart..
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback