Söndag

Jaha...då var det söndag då.. Imorgon ska min älskling jobba några timmar så får se vad man hittar på då... Han ska ju börja jobba nu efter sin ledighet. Usch va tråkigt det kommer va utan han här hemma... Men tur att han är ledig ganska mycket ändå!

I två nätter nu har Love varit lite bråkig...va trött man blir på dagarna då! I går natt vakna han vid 4.30 och sen ville han inte sova mer...... =/ Så vid åtta på morgonen så tog Tobias honom och gick och kolla på tv så jag skulle få sova lite.
Så inatt vakna han 1.30 och jag hade ammat klart honom först en timma senare...han va riktigt bråkig! Men då ville han absolut inte somna så det tog väl ytterligare en timma innan han somna. Så vid 6 imorses ville han ha mat igen. Så då amma jag honom och sen tog Tobias honom ute på soffan så jag fick sova lite till. Det var välbehövigt! Väldigt snällt av min älskling att ta sin son på morgonen så mamma får sova lite! =)

Nu ska vi snart ut på promenix i det fina vädret! =)

Kommentarer
carro

Hej. Haft en bra dag solsken hos dig med ?
Kram Carro

2008-04-20 @ 13:34:38
URL: http://underbliven.blogg.se
Anonym

Har Tobias börjat jobba igen nu?
Kanske kan ta en promenad tillsammans nån dag?

2008-04-21 @ 10:28:37
Marie , Williams Mamma!

kommentaren va ju från mig ^^ hehe

2008-04-21 @ 10:29:07
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback