Överallt!

Idag åkte vi  ut för att handla kattmat och ett par skor till mig... Efter det skulle vi hem till mina päron och lämna ett par kostym-byxor till min mamma som hon ska sy ut åt Tobias.
Men det blev lite fler ärenden och ganska många affärer innan vi hitta mina skor, så ett par timmar senare kom vi hem till mina föräldrar. Men inga kostymbyxor med...hmm... Vet ju att Tobias bar på  påsen med sin nyinköpta kostym och sidenslips när vi gick till garaget... Så Tobias tog bilen hem till garaget igen.. Där stod den påsen, så prydligt lutad mot en bil. SLARVPELLE! Tänk om någon hade snott den! Då hade det varit 1400kr åt skogen!

Idag var jag ute på en ganska lång promenad med mina föräldrar oxå i det fina vädret. Det var gott!
Nu ska jag snart hoppa i säng så man hinner sova några timmar innan min lilla skruttplutt vaknar och vill ha mat...

Kommentarer
Marika

jösses va du va snabb att svara då hehe ja de kan vi ju kolla på :D sicken tur han hade tobias!! Du får köpa en kedja till han som han kan fästa i grejer så han inte tappar bort dom.. du vet sån smo dom har till plånböckerna hehe puss och kram!!

2008-04-26 @ 23:48:59
URL: http://marikablom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback