1 månad idag! =)

Japp...Idag blev lilla Love en månad. Känns som tiden gått jätte fort! Fast ändå känns det som vi har haft honom länge! Knasig känsla det där!
Men i natt vakna han klockan 3.30 och ville ha mat. Sen ville han inte sova mer.. Så jag är ju inte allt för pigg idag! Så  för en stund sedan somna han.  Det var ju på tiden! Han har haft så ont i magen stackaren så hoppas han får sova en stund nu!! Egentligen kanske jag borde lägga mig och vila oxå när han ändå sover men känns som jag har en del annat att göra här hemma!!

Jag har möblerat om i våran sovrum idag oxå. =) Tobias vet inte om att jag tänkte göra det, så det blir en överaskning när han kommer hem från jobbet. =)

Kanske skriver här senare idag....

Kommentarer
Marie , Williams Mamma!

tack så mkt , dock vet jag inte hur man gör själv för en kompis har gjort den

2008-04-29 @ 19:02:37
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback