Bilder

Idag har det jobbats på bra. Shit va vi har slitit. Jag, min bror, min mor, min far och Tobias. Tack för hjälpen! Är otroligt tacksam! !!
Nu ska d bli skönt att sova. Men först lite bilder. :)


Liten Moa med feber. Hon låg mest på soffan idag oxå fast hon va ute ett par korta stunder och fick lite frisk luft och cykla några meter. Klart hon blev sugen på att cykla när brorsan och hans kompis cykla runt runt runt här ute. ;)


Vid denna har jag stått nästan hela dagen. Eller efter första rasten när jag bjöd på nybakad kladdkaka så blev detta min uppgift. ;)


Denna rabatt påbörjades igår som jag skrev. Och idag fixade vi lite till med den. Stora rabarber redan :) Så är det en liten krusbärsbuske, lite smultron och gräslök också. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback