Helgen

I fredags fick jag nog. Nu skulle den fula blåa filttapeten ner!!


Sedan fick jag slipa bort limmet på väggarna och sedan spackla. Och sen fick vi vänta till dagen efter för att slipa och måla. Så då tog vi och tapetsera garderoben som hade en ful grön filttapet på dörren och ena sidan.


Så på lördag morgon slipade jag väggarna igen och måla första lagret färg. Sedan hade jag sjukt ont i min dumma handled så Tobias var så duktig och måla andra gången när barnen lagt sig och jag va hos min syster på inflyttningsfest. När jag kom hem hjälpte jag till med d allra sista. Innan vi gick och la oss såg rummet ut såhär. ...


Idag har vi då möblerat och städat hela nedervåningen för vi hade slipdamm överallt! Såhär ser rummet ut nu.


Så i eftermiddags åkte vi iväg och lekte i det fina vädret. :)





Kommentarer
farmor

Ni har fått det så fint, så fint! Och tack för en jättefin dag med sol och god mat och underbara ungar!

2013-03-25 @ 08:12:48
farmor

Fotot där Moa gungar; det är allt mamma upp i dan det!

2013-03-25 @ 15:21:08
Moderen

Oj vad fint det blev. Jag håller verkligen med farmor, Moa är en kopia på dig.

Puss och Kram Mor

2013-03-25 @ 15:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback