Torsdag 27/6-13

Gääääsp!!! Nu sitter jag på jobbet. Inatt sov jag jätte dåligt så skulle helst bara gå och lägga mig! Är på dåligt humör också...haha! Men dåliga dagar får man ha så det är väl bara att bita ihop och överleva dagen. ;)
Sen jag skrev sist har det hänt massor!
T.ex. så var vi på kalas i söndags. Moa vägrade att ta på sig klänning eller tunika. Hon skulle ha sina shorts och t-shirt. Men när Love skulle välja skjorta så ville Moa också ha skjorta. Så det var klart hon fick det :)




Sen måste jag säga att jag blir lika förvånad varje gång jag ser Love bygga ihop ett lego som är för 8 åringar. Mammas duktiga hjärta!


Nu ska jag försöka jobba vidare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback