Söndag?

Söndag är en vilodag va? ;)
Okej. Jag börja faktiskt dagen med sovmorgon. Tack älskling! :)
Men sen har det varit full fart! Dusch, frukost, handla tapetlim, röjja för tapetsering, tapetsera (eller jag hjälpte min kära bror som tapetserade. TACK!), simskola, dammsuga, våttorka, ställa iordning Moas rum, måla en vägg och sedan iväg på powerwalk med goa Emelie och Angelica. Där emellan har jag tvättat 3maskiner tvätt och hängt den. Och nu på kvällen har jag vikit massa tvätt. Så snart ska jag lägga mig för att gå upp klockan 6 och jobba imorgon. Mycket bra dag!
Här kommer en liten bild på tapeten.



Kommentarer
farmor

Ursnyggt!

2012-10-22 @ 08:36:26
Moderen

vilka färg glada tapeter. Men det blev bra.

Kram mor

2012-10-22 @ 13:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback