På jobbet

Ja då sitter jag på jobbet igen. Gårdagen var en bra ledig dag.
På morgonen målade jag väggen som vi byggde för några månader sedan. Den här inte varit så prioriterad men nu ska väggen till Moas rum bli färdig! :)
Så medans jag måla så skura Tobias toaletterna hemma. :)
När jag var färdig åkte vi och kolla på tapeter till Moas rum. :)
Sedan åker jag och barnen och lekte med några kompisar och Tobias till jobbet. När vi åker hem blev d mat och sedan kom min kära bror Nisse med sin tjej Anna. Så vi fika lite och så foga Nisse väggen. Så den ska jag måla en gång till i helgen och sedan är det lister som ska upp. Hoppas Nisse kan komma och tapetsera i helgen oxå så vi blir klara med den snart. :) Så kommer bilder sen.
Jag fick en liten present av bror min igår oxå.

Så nu ska d bakas cupcakes! :)
Tyvärr har jag blivit lite förkyld så idag startade jag dagen med denna

Efter jobbet idag ska familjen åka och bowla. :) Får se hur d går för barnen.




Kommentarer
Moderen

Vilken snäll bror du har.
Kram Mor

2012-10-19 @ 13:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback