Febrig Love

Love har haft feber hela dagen idag. :( Och på sin namnsdag oxå! Men den ville han trolla bort för han ville inte ha namnsdag. ;)
Moster Emma och mormor har grattat honom på namnsdagen iaf. :)
2 timmar efter han fick Alvedon hade han 38.8 stackarn. Men ganska pigg ändå. Hoppas den gått över tills imorgon!
Nu sitter jag på jobbet och vill bara hem till mina gosar! Är jätte trött efter en jobbig natt oxå! Sov hos Love ifall han skulle spy mer. Blev bara några hulkningar vid ett tillfälle men inget spy. Däremot skulle han dricka vatten en gång i timmen typ och upp och kissa 3ggr. Sen vakna jag så fort han lät oxå. Var liksom på helspänn!
Imorgon blir det VAB iaf.

Kommentarer
farmor

Men då, mitt lilla hjärta är sjuk. Denna lille gossige skrott! Kram till Love

2012-10-03 @ 09:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback