Dagen

Dagen har varit bra. Varit hemma och.myst på förmiddagen och sedan blev d öppna förskolan.
När vi kom hem så kom det stora maskiner och tog bort asfalt utanför. Dom ska väl laga sprickor och sånt antar jag. Mycket intressant tyckte barnen. :)


Sedan åkte jag på mindfulnesskurs och barnen åt kvällsmat och kolla på Bolibompa. När jag kom hem sov dom. Men Love vakna med feber och klaga på huvudvärk. Sedan spydde han en gång och febern försvann. Konstigt! Undra vad det kan vara!
Hoppas d inte blir något mer av detta iaf!
Glömde lägga upp en bild på mina söta barn som ville bli målade i ansiktet när vi kom hem från trolldagar. Dom sa hur och med vilken färg jag skulle måla. Detta blev resultatet. :)



Kommentarer
Moderen

Sötskruttar. Du får hälsa grattis på namndagen till Love från mig. Det är jättekul att titta på alla bilder du lägger ut. Sen har du blivit fantastiskt duktig på att baka. Du skulle ha anmält dit till tävlingen på tv "hela sverige bakar", du hade nog haft stor chans där.
Kram mor

2012-10-02 @ 12:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback