Jaha

Då var det väl dags att skriva lite här då :)

I Lördags var det party. Fira min syster som fyllde 20 år. Jätte trevlig fest! Sjöng karaoke! Kul kul!!! :) Tobias och barnen åkte hem efter maten men innan Love gick så sjöng han alldeles själv "Ja må hon leva" i mikrofonen. Min söte skrutt. Han hade pratat om att sjunga den för Emma hela dagen men eftersom vi inte skulle göra det förens det var dags för tårta (ca 1,5 timma senare) så sjöng han den själv. Så duktig och söt! Då blir man stolt!!!! :)

Söndagen var en slapp dag och vi gjorde inte så mycket. Love åkte på sim med Tobias på eftermiddagen bara.

Måndagen fick jag åka och lämna in min älskade mobil som pajjat :( *snyft*
Efter det blev det att tvätta och vaxa bilen. Den ska in på lagning nästa vecka som jag skrivit om innna. Så då måste ju den rätta färgen komma fram eftersom dom ska lacka delarna.

Igår var vi och hälsa på familjen Antonsson. Det var ju ett tag sedan nu p.g.a. sjukdomar. Så det var kul att träffa dom igen!! :)

Idag sa Love något väldigt gulligt tyckte jag!
I vårat fönster har vi 2 Yucca palmer (eller hu det stavas). I den ena krukan har det kommit upp ett litet skott. Så jag visa Love och sa:
-Titta Love. Den har fått en liten bebis.
Love tittar en stund och sedan pekar han på palmen i den andra krukan.
-Är det pappan då??     haha...han är så sööööt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback