3 år sedan.

För 3 år sedan satt jag hemma och spelade spel på datorn för att fördriva tiden. Jag hade värkar och bara väntade på att dom skulle göra sååå ont så jag inte kunde stå ut hemma mer. Då hade jag haft värkar i 21 timmar. 2 timmar senare åkte vi in till förlosnningen igen. Första gången vi var inne var jag öppen 2cm och dom sa att jag kunde få stanna. Men jag hade hört att man slappnar av mer hemma och dessutom behövde Tobias sova och duscha lite innan en låååång natt!!
Och lång blev den. Jag öppnade mig ganska fort men Love låg för långt upp med huvudet. Så jag fick sitta på en boll och gunga för att förska få ner hans huvud. Men det gick långsamt!
13.11 kom han ut med sugklocka. Våran underbara söta son! Vackraste i hela världen då! Nu delar han första plats med sin syster!!
Älskade underbara barn! Ni är världa allt! Jag älskar er så det gör ont!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback