Nu har jag precis gått och lagt mig..

Nu har jag precis gått och lagt mig i vårat "nya" rum. Love vakna och skulle kissa och sedan gick det jätte bra att lägga honom i hans säng igen. Hoppas Hoppas att han kommer kunna sova i sin säng hela nätterna nu när vi ligger i samma rum. Så ska vi ha det till en början i huset sen. Eftersom det bara finns 2 sovrum på övervåningen så får Moa ett rum och Love får sova inne hos oss. Tanken med det är att han ändå sover mellan oss nästan hela nätterna och nu kanske kommer sova i sin säng iaf. Så slipper vi trängas 3 personer i en säng om det funkar. Vi får väl se. :)


Kommentarer
Emma

Haha javisst är det sjukt att man glömmer så fort =) Men tur är väl det, annars hade det inte blivit några fler barn än max ett ;)

2011-06-22 @ 11:14:25
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback