Söndag 14/8

Nu för tiden har jag inte mycket tid att sitta och uppdatera. Men det kommer bli bättre med det så fort vi målat färdigt där ute och kommit iordning lite mer här inne. :) Nu är iaf huset målat och fodren runt fönstren. Bara garageväggarna kvar. Fast den ena är bara halva kvar att måla en gång så där är vi nästan klara oxå. :)

På Onsdag ska Moa börja sin inskolning på förskolan. Spännande! Undra hur det kommer gå!! =/ Jag tror ju inte att det kommer vara några problem men bara däför kommer det säkert bli svårare än vad jag tror. Vi får väl se.

Undra vad som händer idag. Tråkigt väder ute och både jag och Tobias är lediga. Någon liten utflykt får det väl bli för barnens skull men annars får det nog bli att röja lite mer här hemma.

Jag vill till IKEA! Men det får nog vänta någon vecka till...

Kommentarer
farmor

Jätteroligt med allt du skriver, det är så kul att följa er lilla familj mot toppen. kramar farmor

2011-08-14 @ 19:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback