Moisen

Jo, så idag har jag lagat mat till Moa för 3:e gången (tror jag det är). Har varit så lat med Moas mat men hon gillar iof inte mat heller så det kanske är därför. Till Love laga vi nästan all mat men han har alltid älskat mat också och då blir det ju lite roligare. :)
Jag testade att laga Therese Recept på tonfisksås, för när Moa smaka på det en gång så gjorde hon inga grimager som hon brukar. Men häromdagen var det en som mata henne med banan och då gick det oxå bra fast att det inte gör det annars. Så jag tror hon blir så distraherad av att det är någon annan som matar henne..hehe
Men jag tror hon tyckte det jag laga var gott för hon gapa efter mer men hon tycker det är välldigt konstigt med bitar i maten så hon ryser, kväljer sig och grimagerar. Men sen vill hon ha mer så det är väl gott men konstigt.

Sedan här på kvällen fick jag se att en tand  spruckigt igenom Men jag såg det när hon skrek och hon är nog väldigt öm nu för mn får inte komma i närheten med fingrarna! Så jag får väl få henne att skratta imorgon så jag kan kolla! :)

Kommentarer
Therese - Hampus & Pontus mamma

De var ju positivt att hon ville ha er iallafall ; )



Åh vad gott att den verkar komma nu. Får hoppas att den växer igenom riktigt fort nu så att de är "över" för denna gång...

2010-09-28 @ 07:06:47
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback